nadirahyusoff nadirah yusoff: Tension !!



Thursday, 23 February 2012

Tension !!


Perlu ke aku sedih dan sakit hati dengan kebahagian dye !
pliss la nadirah ..
dulu dye nak kat ko , ko x nak kan ..
ko kena la terima yang dye tu dah ade awek ..
Hmmmm ...
bukan aku tak nak kat dye la weiii ..
aku dah ade yg punye laaa ..
tak kan aku nak ambik dua2 ...
Arghhhh !!! 
aku tension la macam nie !!! 
tapi knp aku perlu cemburu , sedih n skit hati ngan dye ...



Hmmmm ..
ppa i need youuu ...
but i can't story on youu ..
i don't want make you sad ...
I'm sorry ppa :((



:::p/s : baik aku makan hilang la jugak tension aku nie *_*



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff