nadirahyusoff nadirah yusoff: kawan baik ku



Monday 20 February 2012

kawan baik ku

hye u ollzzz ..
aku ade 3 orang kawan baik yg rapat gilEee dari skolah menengah .. tapi2 masing2 dah bljar jauh .. susah gileee nak dpat kumpul ramai2 .. huhuhu sedih2x .. ini lah kwan baik aku !


ini lah kwan baik aku yg pkai tudung hitam tu . cantik kan dye ..name dye RUQUIYAH NOOR BINTI AZMI  ..  time skolah dulu ramai yg nak usha dye , tp dye je x melayan , sbb hati dye keras ckit ,konon nye blom terbuka lgi lah utk lelaki .. aishh , mcam2 sorang nie .. hohooho... dye jenis yg x melayan lelaki nie .. mungkin dye selalu ingat pesanan mak dye kot "belajar dulu sampai habis baru blh couple2x" .. tp terbaik lah dye slalu ingat pesanan mak dy .. tapi yang pling penting dye kuat mkan , dan dye pandai masak . tapi skrang dye bljar kat KL , dah jadi org KL huhuhuhu dan skrang hati dye pOn dah terbuka utk lelaki . saya sayang awak Rokkk <3
p/s : dye dah berpunyeee !!



ini lagi sorang kwan baik aku , name dye NORLIYANA ADILA YUSOFF . dye comeyyy , sbb dye kecik je orang nye dan pling rendah antara kami semuee , hehehehe *jgn mrah syg* ... dye nie kuat jugak lah mkan nye , tp x besar2 , dari dlu smpai skrang mcam tu je lah .... xde perubahan .. heeee ... tp xpe , kcik2x pOn comeyyy kan syg .. hohoho . dye pOn ramai peminat dari dulu smpai skrang tp dye hanya suka berkwan je , klau couple pOn just main2 jee , sbb dye prnah terluka dan telah dilukai oleh seorang yg bername lelaki .. kate nyee "hati dye belom ade jdoh utk jumpe lelaki yg terbaik utk dri dye" lbih kurang mcam tu lah kot .. hohohohoo .. tapi xpe sayang suatu hari nnti awk akan jmpe lelaki yang terbaik utk awk k .. saya sayang awk dyLaaa <3
p/s : blom brpenye ... klau nak dye PM sy okee !!



Dan ini jugak kwan baik aku .. nme dye NOR FARAHANIM BINTI ISA ... dye pOn comeyyy kan kan kan .. hehehehehe ...time skolah2 dulu dye nie  nie manje ckitt taw dan cpat terase klau terslah ckap dgn dye ... heee....  tp pling penting kuat sgt merajuk nyee *jgn marah syg* heheee . susah ckit nak pujuk klau dah merajuk tp skrang takthu lah mcam mne dah kurang ke tak sbb dah lme x jumpe dye , susah sgt nak jmpe dye sbab dye bljar kat UiTM Dungun ... dye lah yg pling kamiorng nak jmpe sbb skrang nie dye dah jadi komander utk ape ntah dah lupee .. time skolah dlu x de lah plk nak active2x nie , dah masok  U nie lah dye nak active2 kan dah susah nak jmpe ... saje je nak menggedik  kan sayang ! aishhhh , mngade je lbih . heheee *gurau2 je syg<3* .... saya sayang awk animmmm <3 dan rinduuuu anim gile2x ..
p/s : maaf k ! dye dah berpunyeee !!


korang dah kenal kan kwan2 aku .. haaaaaa , cntik kan dye org , cme aku je lah tak brpe cantik (merendah diri) heeee ... aku sayang korang semua !!

gambar nie dekat taman gelora kuatan pahang

time skolah dulu2 .. hehehe .. comeyyy ..
gambar nie time form 5 kot klau tak silap lah .. gambar nie dekat panati depan sekolah kami .

 gambar yg nie time wedding cousin kwan baik aku ..
nie gambar dekat pantai beserah , dkat2 jugak la dgn umah aku ..

 : : I LOVE U & MISS U OLLZZ SO MUCHH MY DEARSSS !!



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff