nadirahyusoff nadirah yusoff: aku dan keluarga !



Monday 20 February 2012

aku dan keluarga !

hye u ollzzz ..
ini lah aku ! name diberi NURUL NAHDIRAH BINTI MOHD YUSOFF !! tak cantik dan comeyy pOn !! tapi manis tu ade kan kan kan kan !! heheeee (gedik plk awk nie nadirah) !!



 my family


 : : yang pkai baju pink tu mak aku dgn adik perempuan aku ..  nme mak aku NOR YATI BT MAT HUSIN ! muda lgi baru 40 ... hohohohoo . sayang mak !! mmuaahhhh !!



: : haaaa , nie dye adik perempuan aku yg montel  !! nme dye NURAIN NASUHA BT MOHD YUSOFF ! thun nie dah form 5 !! nak SPM da tu , bljar rajin2 ckit .. hobi dye : makan sepanjang hari .. hohohooo
  p/s : blom brpunye !!

nie adik lelaki aku ! nme dye MUHAMMAD HAZIQ BIN MOHD YUSOFF .!baru form 2 so jgn nak menggatal sgt !


ini lah kami !!


: : aku sayang family aku !!


mesti korang tertanye tanye kan mne gambar ayah aku kan .. dye dah takde , dah meninggal dunia . dye pergi meninggal kan kami semua mase kami kecikk2 lagi , time tu aku baru darjah 2 .. adik aku yg perempuan baru 5 tahun dan yg lelaki baru 2 tahun .. dye meninggal sebab excident langgar lembu , time tuu , dye nak g krjee , .. biase dye g krjee pkul 8 , tp time tu dye g awl pkul 6 sbb ade meeting pkul 8 so trpakse la g awl .. tapi alhamdulillah kami sempat tengok ayah kami .. biase lah time tu gelap lgi bkan nmpak sgt pOn jlan , nak2 lagi naik mtor .. aku redha dengan pemergian ayah aku .. alhamdulillah kami semua smpat tengok ayah aku ..  kaklong rindu abah !! 




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff