nadirahyusoff nadirah yusoff: Kenangan kuuu ..



Wednesday 22 February 2012

Kenangan kuuu ..

 
kenanganku ?? gambar label toilet ?? ape motif ??
huhuhuuhu ...
aku ade cerita disebalik tajuk n ganbar semua nie ...
hehehhhee ..bulan satu baru2 nie , aku duk lepak kat luar libry kat poli aku ngan kawan2 aku ..tibe2 aku rase nak 'terkucil' plk ..aku pon ajak la kwan aku g toilet kat dalam libry ...
dengan excited , teruja , semangat nyeee .. aku g la naik kat tingkat 3 atas skali dalam libry tuu ...aku pon teros la masok dalam toilet tuu sorang2 ..tibe2 aku rase lain mcam je ngan toilet tu ..
keadaan dalam toilet tu agak 'gelap' dan agak 'berbau' ..
aku ingt kan makcik cleaner dekat poli tu blom bersih kan lagi toilet tu ...so aku buang je la air ...
lepas dah buang aku kuar dari toilet tuu ..aku tengok member aku dok gelak2 kan aku ..aku pelik laa ..aku pon tnye la dye knp ?
rupe2 aku slah masok toilet laaa ...
aku masok toilet lelaki kott ...hahahhahahahaha ...ape ke ngok ngek la aku nie ...patot la aku rase semacam je masok toilet tuu ...hahahahahahah .. tak teringat langsung toilet pempuan kat tingkat 2 ...muahahahahah ...nasib baik la xde bdak lelaki yg masok dlam toilet tu ..klau x , x thu la ape jadi nyee ...hehehhehe ...tapi aku malu gileee sbab ade budak llaki perasan aku masok toilet tuuu ...hahhahahaa ..nasib baik aku x cam muka bdak laki tu . tp aku rase dye cam kot muka aku ...hehehhehee ...member aku yg sorang tu pOn x reti2 nak panggil aku ...kate nye dye x sempat nak panggil sbab aku dah masok dalam buang air ...
hahahahhaa ..sampai ke klas kot mmber aku tu gelakkan aku ...tak blh lupe aku di buat nyee ... tapi okay la tu , ade jugak la kenangan kat poli nie ...
sampai skrang klau g libry kat poli mesti kau teringat pnye laaa ...
kuikkuikuikui ...



:::p/s : share2 la cter korang plk *_*
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff