nadirahyusoff nadirah yusoff: ♬ Happy Befday To Me ♬



Monday 13 August 2012

♬ Happy Befday To Me ♬

! Assalamualaikum ^^ !

♬♬ Happy Birthday To Me ♬♬
♬♬ Happy Birthday To Me ♬♬ 
♬♬ Happy Birthday To Me nurul nahdirah ♬♬ 
 ♬♬ Happy Birthday To Me ♬♬ 

Woohouuaaaaa !!
today is my befday (12/08/2012 AHAD) !!
agak terlambat dah nak postnyee !!
tapi xpe masih sempat lagiii !!
wuhuuuu !!
rase macam makin tua pulak dah aku ni ..  Heeee ~~~

Ape-ape pon !!
Terima kasih kepada kawan-kawan di facebook dan twitter bcoz wish befday untuk saya !!
terima kasih kepada kawan baik saya Yanaa Lurve . tapi lagi dua orang kwan baik sy ni x wishh pon Anim Isa dan Quiyah Azmi . sedihhhhh :( wuuuuu ~~
Terima kasih jugak kepada my mom Noryati dan adik-adik Nurain Nasuha dan  Haziq Yusoff!!
Yang paling pentung sekali terima kasih banyak-banyak kepada buah hati jantung saya Muhammad Syafiq sebab jadi org first wish befday untuk sy dan terima kasih untuk hadiah yang comel sangat tuuuu . saya Hepy sangat dapat jumpa awk petang tadi syg . syg awk sangat-sangat :*


 Hadiah yg diberi oleh my sayang
 *COMEL SANGAT

 
 Bersama my sayang 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff