nadirahyusoff nadirah yusoff: 3 hari cuti ^^



Friday 3 August 2012

3 hari cuti ^^

 
 hye you allzzz ^^
 

Ya Allah , best nye dapat cuti 3 hari ni . walaupon cume 3 hari !! tapi aku rase syok sangat-sangat laa !!  Haaa . bukan ape la kan , dapat jugak la rilekk sikit .. dan dapat jugak laa lupakan kerja yang berlambak kat oppis tuu (padahal bukannye ade kerja sangat pon) bukan ape , dapat lari dari ketensionan dan kebosanan kat oppis tuu ! (bapak punye la bosan duk kat oppis tu
tapi kan , hari aku rasa bebas gile kot !! nak dijadikan cerita ..hari rabu hari tu kat oppis aku tu ade sorang lagi budak praktikal masuk . budak pempuan , name dye rabiatul adawiyah . dari uitm kos akaun (tak perlu bg tahu pon) kirenye ade 7 orang la praktikal kat stu . aku pulak duk bahagian bawah oppis tu , lepas tu tak cukup la meja untuk budak baru tu nak duduk . ape lagi pening la kepala bosssss aku tu nak taruk mane budak tu . kebetulan pulak aku ni buat akaun . bosss aku sruh aku duk bahagian atas tu !! dengan senang nye hati jiwa jantung akau ni aku terima je cadangan bos tu taw . nak tahu nape ?? sebab duk bhagian atas tu bapak punye best nyeeeee !!! aku siap boleh online , layan lagu dan layan movie lagi doee .dan samapaikan kerja aku tu tak siap kot. tapi kan memang bebas gile kot duk atas tuuu . tapi itu semua hanya lah untuk sebulan jeee . sobsobsob :'/ tapi kire ok la tu kan kan kan !! 
ok la tu je nak bagi tahu . aku cerita panjang-panjang pon bukan ade orang bace gakkk !!!
okay bye you allzzzz !!
 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff