nadirahyusoff nadirah yusoff: senyum sampai tak nampak telinga :))))



Tuesday 18 June 2013

senyum sampai tak nampak telinga :))))



aku happy sgt2 dari smalam dh nie sbb nye entry aku yg sblom nie dh jdi knytaan .. hhuhu ..  kwan aku tu dia tunjukkan gmbar aku dgn umie dia .. woowwoottt .. dah mcm nk tunjuk calon bini dah pon ... hahaha ..
mcm nie lah cite dia , smalam aku msj dgn dia , and then aku tnye lah dia tgh buat ape kan .. pastu dia ckap dia tgh brborak borak dgn umie dia .. and dia ckap dia nak tnjukkan gmbar aku dgn umie dia .. aku ape lagi mmg trkejut beruk lah .. gilee aihh , tnjuk kat umie dia kott , malu lah kan  .. (malu tapi mahu.ahaakkks) ..
aku ckp kat dia cx pyah lah tnjuk , malu laa .. tpi dia beria je nk tnjuk nak tahu ape komen umie .. huhuhu .. aku rase cam nak jgk lah kiranye cme malu jee .. last-last aku sruh je tnjuk (gataii) hahaha ..
time aku tgh msj ngn dia tu aku ade kat poli , kna uruskan pndaftaran pelajar baru yg masuk poli tu .. tibe aku dikejutkan berita yg agak mnyedihkan dh merisaukan aku lah . dia msj aku dia excident .. mahu x terkejut aku , aku dh lah tgh busy kot time tu buat kje pon dh jadi mcm huru hara risau pnye pasal .. bile dh keadaan cam tenang skit aku pegi lah toilet , pergi toilet pon sbb nak camm dia tu lah .. nak tnye keadaan dia .. mula-mula call dia x angkat plk aku dh cuak dah .. call lgi skali bru dia angkat .. tapi dpat ckp skjap je .. tpi ok lah dpat dgr suara dia kjap ..
bile dh malam aku msj balik dia tnye keadaan dia cam ne , dia tak de lah parah pon tpi luka2 jgk laa .. kesian dia .. nasib baik lah tak teruk sgt pon .. tpi dia tu tgh sakit2 pon blh pegi melepak .. aishh lelaki kan kuat .. hihihi.. back to topic lah .. dia ckp dia betol2 tnjuk gmbar aku kat umie dia ., ok aku brganda-ganda trkut kot .. aku ingt dia gurau2 je laa .. iye ah dia tu pon suka brgurau .. and aku tnya lah dia umie dia ckp ape psal dia pon trus call aku knon2 nye nk cerita lah aku aku paham smuanye .. and crita tu mmbuatkan aku snyum smpai tak nampak telinga lah pnye happy sgt ,, hahaha .. time dia duk brcerita tu aku mampu sengih and gelak je lah .. rase brbunga2 pon ade .. hihihi .. suke sbnarnye dia tnjuk gmbar tu , rase mcm nak jadi mnantu umie dh pon .. tpi aku tetap malu kot ..nak tido malam tu pon aku masih duk sengih2 lagii .. hikhik ..

#ape yg umie dia ckap , dirahsiakan .. hikhik :))) kbaiii !
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff