nadirahyusoff nadirah yusoff: keliru :/



Saturday 15 June 2013

keliru :/


hai , haii & haiii ...
gile lame x menulis a.k.a menaip kat blog nie haa .. dah berabuk abis dah pon nye haaa ..
tak tahu lah nape .. tetibe plk rase cam nak tulis a.k.a taip kat blog nie .. and tak tahu nak mula dari mana sbb hati nie rasa something wrong somewhere je .. rasa cam tak tenang klau tak diluahkan .. cumanye tak tahu nak luahkan kat sape dan tak tahu lah nak luahkan kat sape.. hmmm~~
aku rasa keliru sgt dgn perasaan aku nie .. aku rase mcm terjatuh cinta plk dgn kwan aku sendiri .. errr~~
means jatuh cinta aku nie rasa cam syg dia lebih dri seorang kwan ..tpi dia dh ade gf pon dan aku pon dh ade bf .. cme ntah lah .. hurmm ..
kwan aku nie dia cam sengal+sengal skit lah ..tpi mmg best sgt kwan dgn dia .. aku dgn dia mmg suka brgurau mnda yg serius tpi bgi aku itu bukan satu gurauan .. aku harap sgt ape yg aku gurau-gurau smua tu mnjadi btol.. aku bile msj or gayut ngan dia aku rase cam sesuatu perasaan yg org ckp mcm x blh nk luahkan mcmtu lah lbih kurang kot.. aku pon xtahu lah nka ckap perasaan mcm mne tu .. aku rase mcm tenang , rase mcm smua msalah tu hilang sbb cara dia layan aku tu rasa mcm dihagai dan disayangi gtu laa .. rase mcm aku nie dh jdi gf dia pon ade .. and aku mmg selesa sgt2 kwan dgn dia .. tp itu lah kan masing2 dh brpunye .. cme aku x blh nak elakkan perasaan aku syg aku nie kpd dia .. sbb nye aku syg dia lbih dri seorng kwan .. aku rasa cam nak je bgi tahu dia .. tpi aku takut ,,, aku takut nnti mnda lain yg akan jadi .. aku betol-betol keliru dan aku takut sgt-sgt kalau aku kehilangan dia .. hurmm ..
aku sbenarnye dh x sanggup nk pendam perasaan nie .. nak dikatakan tiap mlam jgk lah aku nie menangis pkirkan smua nie .. tpi aku takde kekuatan utk luahkan smua nie dkat dia ..
agak-agaknye lah klau aku luahkan apelah yg akan terjadi dgn hubungan persahabatan aku dgn dia .. kerana tak nak dan tak sanggup kehilangan dia aku terpaksa lah pendamkan jee.. hurmm~~

sebenanrnye bnyk lagi nak cita nie .. tpi rase mcm sebak je klau pkirkan smua nie .. so mlam esok aku sambung lagi lah ..
wasalam ..




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff