nadirahyusoff nadirah yusoff: hopeful he is serious



Sunday 16 June 2013

hopeful he is serious


hari nie aku ade rase agak skit happy lah sbb ptg-ptg lagi dia dah msj aku .. tapi skajap je lah .. and last msj dia ckp dia syg aku .. ok how sweet and aku rase mcm brbunga gtu ... ape lgi aku pon blas lah aku syg dia jgk .. huhuhu .. tpi itulah knyataan nye k ... pastu kiteorg msj mlam pulak .. and yg paling aku rase cam happy je dia ckap umie dia suke warna merah dan warna tu jgk lah wrna ksukaan aku.. ok nmpak tak mcm dh jodoh je kn.. cewahh angan2 je lebih .. pastu dia ade mntak gmbar , and aku pon bagi lah .. dia ckap"alalaa comel nye , cair syg tgk".. ok rase cam bangga jgk lah skit .. hahaha .. malu pon ade sbnarnye ,, hehe .. lpas tu dia ckp nak tunjuk dkat umie dia .. dia cakp dh llus nie , blh lah syg tunjuk .. aku ape lagi ,mmg ckap tak pyah lah ,, malu kot ,, blom tntu umie dia suka ke takk .. tapi aku tak tahu lah dia serius ke tak nak tunjuk tu .. sbb bile mnda-mnda serius nie aku tak tahu lah dia serius ke tak .. tpi ape yg aku harapkan dia serius .. iyelah nak tahu jgk umie dia komen ape kan .. ntah lah , aku pon xtahu lah dia gurau ke ape ,, yg penting dia suke .. ngeee~~

ok lah tu aje nk bgi tahu .. ok baii ..

eh jap aku blom bgi tahu lagi kan nma dia .. tapi x pyah tahu lah .. nma dia biar lah rasa .. huhuhu~

wasalam ...


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff