nadirahyusoff nadirah yusoff: ※ pagi khamis yang membosankan ※



Thursday 26 July 2012

※ pagi khamis yang membosankan ※


hye you allzz ♥

okay , first of all . selamat pagi , selamat bekerja , selamat bersekolah dan selamat berpuasa kepada yang berpuasa sahaja okay ! #ehh ?? (hahaha)

macam biasa laa , kalu hari khamis macam ni memang kena jaga dekat KCP (kuantan centre point) laaa .
memang sesangat bosan gileee you alllzzz !! cuma tak jadi gila jee !! dah lah bulan puasa ni , lagi lah tak tahu nak buat ape nyee , kalau bukan bulan puasa , bosan-bosan macam nie memang best la duk mengunyah-mengunyah , maybe tak ade la rase bosan sgt kot .. bukan nye ade ape pun kat office ni , aku duk sorang-sorang jee :'( kesian kan kan kan .. kadang-kadang tu takut jugak la duk sini , sebabnyee takde orang pun yang duk lalu kat sini .. klau ade pun makcik cleaner jee .. memang seram laa . nak dijadikan cerita , aku tertinggal kunci oofice nie .. ehh , bukan tertinggal tapi luap nak ambik kunci ni dekat kawan aku tuu . mahu tak penat aku duk tunggu dye hantar kunci tu kat aku , sakit punggung-punggung aku duk atas paip besar ape ntah . dah tak tahu nak tduk mana , duk je lah atas tu paip tuu . sampai kat office , pintu tak boleh bukak plak , aku pun tak tahu kenapa . punye la lame aku duk sentap-sentap kunci tu baru la boleh bukak . kte ni dah lah penat menunggu , pintu plak buat hal . rase geram jugak laa . nasib baik bulan puasa . ade lagi ni , bateri notebook aku ni pulak dah tinggal skit . lupe nak charge penuh-penuh semalam . alamak nye tak leh la online sampai ke petang .. nasib badan ..  okay la , aku cerita panjang-panjang pun , bukan ade orang nk baca pun . 
bye2 . assalamualaikum !! ^^

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff