nadirahyusoff nadirah yusoff: ♥ First Day Menjalani Latihan Industri ♥



Monday 9 July 2012

♥ First Day Menjalani Latihan Industri ♥

 
 Bila melangkah je masuk company tempat aku LI tuu , aku rase takut gilee , gementar , berdebar gileee . memang tak tahu nak cakap macam mane la perasaan aku mase tuu . aku masuk dalam pukul 9 . dari pukul 9 sampai laaa pukul 12 aku diberi taklimat ! ( tak rase lame gilee kee tu ) memang duk dalam tu sakit la bontot nie .. macam macam laaa dye cerita nyeee .. nak tak nak kena la dengar kannn ..yang aku paling rase macam nak ( tak tahu la nak cakap macam mane ) aku kena pulak jadi setiausaha syarikat tuuuu . tak ke gileee ! memang gileee ! aku betul betul tak tahu ape ape nie . memang nak nangis laa , bile bos cakap aku kena jadi setiausaha syarikat tuu . aku tak nak wehhhh ! kenapa la aku dipilih ! kenapaa ??? aku nak duk atas buat audit atau yg lain lain .. tapi hari ni memang aku duk saje saje je laa .. takde keje sangat nak dibuat nyee . tu pun bos suruh buat surat jee , lepas siap memang bosan sebosan bosannyee laa . perasaan sekarang nie memang aku tak sanggup nak tempuhi 6 bulan untuk menjalani latihan industri tuuuu ! aku harap sangat sangat hati aku tabah duk LI kat situu . AMIN!

Hurmmm , ni baru first day LI . macam mane la hari seterusnyeee :////

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff