nadirahyusoff nadirah yusoff: aku dan dia ♥



Monday 30 July 2012

aku dan dia ♥

 
Hye you aLLzzz ♡
 
 

Sweet tak ? sweet kan kan kan . jangan jealous taww . . ni nak bagi tahu ni , dia tu boyfriend kite aww . . dia sweet sangat , dah la sweet baik pulak tuu .. bertambah pulak mengada ngan gedik dia tuu . memang geram laaa .

 ini punya gambar time kami tengah 'dating' 
dating pulak dekat tepi pantai , memang sememang memang sweet la haaa ! gambar ni gambar semalam 29/07/2012

ade lagi gambar aku ngan dia . ni tgk bawah ehh ↓↓


yang ni pun sweet kan . (padahal lebih kurang je gambar nyee)
 
okay , tak tahu dah nak cakap ape sebenarnyaa . tu je la kot ..
Eh2 , jap .. ada satu lagi ni .
nak post ayat yang dia bagi kat aku .. 
memang sweet laaa .. 
 
  " jadikan cinta antara aku dan dia adalah cinta yang teragung , cinta yang kekal selamanya,       tiada apa yang dapat memisahkan kita mulai saat ini sampai bila-bila ♡ "

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff