nadirahyusoff nadirah yusoff: Maafkan aku skali lgi :(



Thursday 22 March 2012

Maafkan aku skali lgi :(

Maafkan aku !!!
Hanya itu je yg mampu aku ucapkan skrang ..
Bkan aku xnak jwab soalan dye , tp aku takut ......
Aku takut aku akan lukakan hati dye .
Ak x nk dye rase kecewa .
Tp aku thu klau ak x jwab pun dye akan thu .
Sejujur nye mmg aku kdang2 ingtkan amer .
Tp x brmakna ak Syg @ rndukan dye .
Stiap mase , stiap mnit , stiap saat aku hanya ingtkan dye muhamad syafiq .
ak hnya sygkan dye sorg je .
Ak sygkan dye spenuh hati aku .
Mungkin dye x prcaye yg ak trlalu sygkn dye , sbb tu dye tnye ak mcm tu ..
Tp ak thu slah ak jgk sbb ak xjwab soalan dye ..

Ppa , mma mntk maaf sgt2 . Mma sygkan ppa spenuh hati mma . Mungkin mma x pndai nk tnjukkan ksih syg mma pd ppa , tp hnya Allah s.w.t je thu betapa syg nye mma kt ppa . Mma ade sbb2 trtntu knp mma x tnggal kn dye lgi . Sbb tu mma sruh ppa brsabar dan trus mnggu mma .tp klau ppa dh x snggup tnggu mma , mma redha .......


Credit to muhamad syafiq
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff