nadirahyusoff nadirah yusoff: WELCOME TO POLISAS



Monday, 17 December 2012

WELCOME TO POLISAS



comey nye gambar atas tuhhh , nak g situ rase . auww auww .
ok . tak sabit dengan tajuk yang nak di bincangkan ni sebenarnye .
sepatutnya hari ni dah masuk poli , duk dalam kelas belajar dan sebgainya ,
tapi alangkah bahagia nye ghasee , xde klasss . HEAVEN dh ghasenyee . hohoho .
awal2 masuk xde klas . mmg best gile la kan kan kan .tapi kalu ade klass pon lewat petang tu haa baru ade klass kul 3 haa . mmg best jugak laa. boleh bgn lmbat . kikikiii .
tapi esok xde laa , awal pagi ade klass dah , ade prensentation plk . OHMAIGADDD !!
mmg cuak dah ghadenye ni . xthu la nak ckap guane nnti ni , hummm . deborrrr ~~~~
cincai cincai je laa ckap esok nye . hohoho .






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff