nadirahyusoff nadirah yusoff: syafiq nunaaaa



Saturday, 15 December 2012

syafiq nunaaaa



assalamualaikum salam sejahtera dan selamat petangggg . . .
haaa , pnjang betoiiii . . .
cantik tak , cantik takkkk gambar atas uhhh . cantik kannn .
haa tu bukan aku yang buat , adik aku yang buat . huhuhu .
aku tak se kreatif diaaa haaa . heeee~~~
tapi hari tu aku ckap kat syafiq aku yg buat , tapi adik aku dah kantoikan . huhhhh .
semek tu memang tak boleh simpan rahsia ponns . grrrr .
tapi nasib baik la syafiq x mrah or sedih . (just gurau2 je sygg ye )
aku nak buat jgk mcm tu , tapi x jadi . . .
sebab tu la aku sruh adik aku yang buatkan ...
ape'2 pon mmg cantik laaa .
LEBIUUUU ANGAHHH . . . .  *muntah pink
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 Comment Taukey Blog:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NadirahYusoff